I made this widget at MyFlashFetish.com.

k♥ki drama

2011-08-28

Lebaran Lembaran Baru

1st of all Selamat Hari Raya Aidilfitri to all muslims :)
so, berakhirnye bulan paling mulia, bulan umat islam, ramadhan.& bermula lah bulan syawal, bulan kemenangan umat islam. seronok mmg seronok tp sedih pun ye jugak. mlm smlm mlm terakhir berterawikh. berjemaah dgn keluarga. hati rse sayu je tetbe time salam witir yg terakhir. lps ni berbulan2 tkde dah bgn utk sahur, lps ni berbulan2 le telajak subuh& lps ni berbulan2 lah payah nk jejak pintu masjid tu. seriuosly dah start rindu bulan ramadhan :'( rse mcm byk lg yg aku tetggl time ramadhan. ni lah manusia salu lupe utk bsyukur, dah melepas baru nk nyesal.ok STOP kt ctu.


2nd thing, dis yr raye mybe mcm seronok ckit sbb nye bulan syawal ni insyaAllah akq aku mendirikan masjid dea :D + aku beraye dgn tittle mrs. AH :P hee.(wlaupun tksempat nk beraye same).
so,dah hari raye biase org bermaafan kan maka aku pun dgn rendah hati susun sepuluh jari dr tgn kiri& tgn kanan memohon berbilion kemaafan dunia &akhirat klau bole hehee d ats segala kekasaran bahasa, perilaku atau perbuatan aku yg mengguris, merobek, menyiat hati korg. free advice buang yg keruh ambil yg jernih. aku tgh cuba perbaiki diri, so frens please support :)