I made this widget at MyFlashFetish.com.

k♥ki drama

2011-09-22

detik 21sept

Go to fullsize imageGo to fullsize image


harini aku saksikan detik kelahiran bayi secara SVD. hati sayu :'( terkenang saat kelahiran aku. tarikh yg sama aku saksikan kelahiran bayi ke dunia ni seolah2 dunia ni rewind balik, terbayang wajah ma yg berkerut menahan sakit, terbayang keadaan sewaktu detik cemas-detik kelahiran aku ke dunia. menitis air mata seorg ibu sewaktu berusaha menahan sakit & cuba sekuat tenaga meneran smpilah kelua ank dr rahim nye. sayu hati ni. tetbe aku tersedar yg mmg selayaknye syurga d bwh tapak kaki ibu. slps berperang demi melahirkan bayi, kne menyusu anak. waktu tu aku teringt sgt kt ma. aku rindu ma. terbayang dosa yg pena aku wat kat ma. menitis air mata ibu , menitis jugaklah air mata aku. terima kasih ma sbb sudi lahirkan aku. terima kasih sbb jge aku smpi besar. aku ade azam baru skrg :) khas buat mama. terima kasih mama. anakmu yg jauh d perantauan ni tkkn sekali2 lupekn jasa mu. iloveu!