I made this widget at MyFlashFetish.com.

k♥ki drama

2011-12-17

adeubiadebatas

aku tknk kalah,still nk tnjuk muka  KETAWA walau aku 
snaye terase mcm nak  NANGES.aku tknk kalah,still try buat muka SENYUM walau aku snanya KECEWA.aku tknk kalah jugak,nak jugak tnjuk KUAT walau aku snanya DAH TAK SANGGUP lagi.aku tknk kalah jugak sbb tu aku gali dalam dalam&tanam SEMANGAT walau aku snanye TENSION dgn masalah BUDAK2.& yg plg terpenting aku taknak kalah sgt aku tetap cuba cari, kutip, tampal, timbus mne2 lubang SABAR aku yg dah makin nipis & rapuh ni & cuba be poyo +ve lah sgt walau sebenarnya hati aku sedang TERLUKA, bernanah?euww~




Bila marah TOPUP wuduk untuk menyejukkan jiwa.* yg ni plg ssh. btol tk?jgn tpu,dosa!
Bila bingung/runsing  KLIK doa agar tenang hati.
Bila dipuji- RELOAD syukur supaya tidak alpa.* yg ni salu tkbuat, yg salu buat kembang kempis segala lubang yg ade, btul tk?jgn tpu, dosa!
Bila  gagal- DOWNLOAD usaha untuk memberi semangat.
Bila kecewa- RESTART tenaga agar sentiasa sedar.
Bila berbuat dosa- UNDO perangai itu dn bersolat taubat.
Bila berdendam- DELETE buruk sangka supaya bersih hati. 
Bila berbohong- BACKSPACE kata-kata untuk memperbetulkan keadaan
Bila TERbuat maksiat- REGISTER SOFTWARE sikap baru dan taubat nasuha.

Kesimpulan nye pepandai le kome plih 'cri2 idaman' kome kt ats ni. bwk2 lah muhasabah dri. hidup tk salu indah kdg kt ats kdg kt bwh. jgn dah terhantuk baru terngadah, jgn tjk perahu bole undur telajak . . . wallahualam.