I made this widget at MyFlashFetish.com.

k♥ki drama

2012-02-11

kesabaran aku ketabahan

greetings everyone.hmm lama tk update. knp? sbb tktau nk update ape lahh. so entry kali ni err di inspirasikan dpd rase sakit err kategori akut yakni sakit hati.*sakit akit d sini membawa mksud err sakit yg tetbe & sakit nye jangka mase pendek sahaja.ok ok teruskan lg.actly nk marah tp dah janji nk berubah so plan Z d gunakan yakni membasahkan mata dengan air.haishhh perempuan kan..mmg mcmni lah.tangkap sendulah tu huhuh. haishh setan ni tk hbs lg bisik.cissiamanggagap! ok aku terbce 1 err fakta ke auta aku tksure tp kira mcm statementlah yg tertulis 

Perempuan harus tahu seorang lelaki yang benar-benar mencintai anda tidak akan membiarkan anda pergi, tidak kira bagaimana sukar keadaan sekalipun.
ehem ok. so base on dis statement aku kaitkan dgn idea aku & guess what? aku nmpk statement ni btul happen TP tk kukuh. klau tak cmne pulak ade lah lelaki tu sanggup bg awek yg d sayangi ke bestfren dea yg dah jahanam tu. pergh. aku tk stuju ohh bab ni. sory guys.

ok guys jgn bengang dlu sbb korg pun ade part korg jugak huhuh.here we go...... Lelaki harus tahu seorang wanita yang benar-benar mencintai anda akan MARAH kat anda utk banyak perkara termasuklah benda yg korg aggp REMEH sgt tu kan, tetapi masih boleh TERIMA anda SEADANYA walaupun anda telah menyakiti hatinya. fuhh. mmg terBALIK lah. so girls err ganbate! hahah

oklah aku stop kan nonsense ni. ape pun renung2kan slmt beramal ;)